Ganduri la sfarsit de an


Mi-a placut intotdeauna frenezia din jurul acesor zile dintre Craciun si Revelion, cand cu totii tragem linie si adunam lucrurile bune intamplate in anul ce sta sa se incheie. E ora bilanturilor si momentul in care rememoram evenimentele pe care le-am trait, fie ca am fost protagonisti sau doar martori, condusi mereu de speranta ca va fi (si) mai bine anul viitor. Vorba cantecului: „A mai trecut un an prin noi/ A fost si soare, au fost si ploi”

Cei mai multi dintre noi intampina cu bucurie sosirea Anului Nou, iar capacitatea noastra de a spera, la inceputul fiecarui an, intr-un viitor mai bun, chiar daca semnalele din exterior nu sunt tocmai pozitive, mi se pare fascinanta. Unii o vor numi iluzionare, altii vor spune ca n-au alternativa.

Momentul care ne aduce impreuna, inchinand un pahar de sampanie in cinstea noului an e unul minunat, aduce oamenii unul langa altul cum nu vedem foarte des si mi l-as dori repetat in decursul anului. (desi pretextul n-ar mai fi acelasi. Maturizarea nu trebuie sa insemne pierderea sperantei in mai bine.

Ii inteleg si pe aceia care primesc cu neincredere sosirea unui nou an. Si ei spera intr-o imbunatatire, in sinea lor si poate ca de noi toti, depinde sa transformam sperantele in realitati. Altfel, voi pentru ce veti tine minte anul asta? Ce realizari ati avut? (orice, cat de mici)

5 gânduri despre „Ganduri la sfarsit de an

  1. Întâi, bine te-am găsit!
    Având în vedere că ai citit pe blogul meu, știi ce și cum e cu bilanțul meu 🙂
    Dar constat ceva. Cred că de asta am o stare de-mi vine să mă bat singură… Fac bilanțul, mintal, și-mi dă cu virgulă… Undeva, am oferit mai mult decât am primit. Nu, nu fizic, nu sunt materialistă. Dar… se întorc ele toate, sunt sigură!
    Să ne fie un an bun! Și cu rele, că doar, dacă nu ne doboară, ne învață!

  2. Realizari e prea mult spus, am excelat in dragoste si sanatate, in rest, lucrurile au stagnat sau s-au depreciat. 2011 nu a fost un an neparat bun sau neaparat rau, a fost doar unul de nota 7. 😀 Il asteptam pe 2012 sa vedem ce ne aduce. 😛

  3. Eu nu privesc în mod deosebit trecerea anilor, nu o consider neapărat o punte, o limită… ceva nou. Tot continui alte etape, nu a început nici una nouă pentru mine.
    Sfârşitul lui 2011 nu a fost o cotitură, ci iulie 2011, când am terminat cei 4 ani de facultate şi m-am angajat fix în ziua în care am avut prezentarea licenţei, ajungând într-un loc şi la o situaţie profesională la care poate nici nu aş fi îndrăznit să visez.
    În rest au fost doar continuări ale altor etape, începute în ani şi momente ulterioare. În 2012 sper doar să închei o etapă privind anumite limite ale mele, sper să încep o nouă etapă importantă pentru sănătatea mea (etapele astea cu sănătatea au defectul de a începe şi a nu se termina până la sfârşitul vieţii 😛 ).

  4. Si mie mi place perioada asta si chiar daca nu pe hartie imi fac totusi bilantul. 2011 a fost un an nici bun nici rau, dar pentru mine 2012 e un an destul de important, asa ca sper la anul pe vremea asta sa pot spune macar la fel.

Lasă un răspuns

