Holograf & Angela Gheorghiu- Nu mai e timp


Cand am auzit ca trupa Holograf va colabora cu marea noastra soprana Angela Gheorghiu pentru o melodie, am fost tare curios sa ascult ce a iesit. Cred ca de la Iris  cu Felicia Filip- „De vei pleca” nu mai auzisem o astfel de combinatie. Iar, odata cu inceputul acestui an, am auzit in exclusivitate la Europa FM aceasta piesa pe care au facut-o impreuna si mi-a placut mult inca de la prima ascultare. Apoi, am cautat sa fiu atent si la versuri, pe care le gasesc foarte actuale si realiste.

Si, iata ca la sfarsitul acestei saptamani a aparut si videoclipul acestei piese. Clipul se bazeaza pe ideea ca, in lumea agitata in care traim, oamenii au nu mai au timp sa iubeasca, sa zambeasca sau chiar sa-si vorbeasca unii altora  si este propunerea mea pentru voi. Ia sa ne aducem aminte, pentru cate lucruri nu mai gasim timp, din varii motive?

2 gânduri despre „Holograf & Angela Gheorghiu- Nu mai e timp”

  1. Da, corecte versurile. Si am ajuns si eu la concluzia ca multa lume se ascunde in spatele acestei scuze: nu am timp. Sunt de acord ca vremurile sunt agitate si mereu suntem in criza si in graba, dar de prea multe ori uitam importanta unor chestii simple si elementare.

Lasă un răspuns

