Mandinga- Zaleilah


UPDATE: Aceasta piesa a castigat selectia nationala pentru Eurovision si va reprezenta Romania la concursul de la Baku (22-26 mai)!

Un videoclip pentru cei care nu mai vor sa auda de iarna dar si pentru cei care deja se gandesc la vara, la vacante. Un clip filmat intr-un club din Bucuresti si apoi in Dubai, pe langa Burj Khalifa, cea mai inalta cladire din lume. O piesa vesela, printre remarcatele mele dintre melodiile momentului in muzica romaneasca. Va va placea, sunt sigur, e genul de piesa pe care nu o poti asculta cu sonorul dat incet!

2 gânduri despre „Mandinga- Zaleilah

  1. Imi plac recomandarile tale muzicale, Danny. Dar de data asta m-a fascinat cel mai tare peisajul… Mda, arata bine desertul ala! :)) Parca m-am mai incalzit putin vizionand clipul. 😛

  2. Dupa parerea mea este o melodi
    e care are sare si piper. Este o melodie cu impact imediat, adica exact ce trebuie pentru Eurovision. Aici in Spania toti care au auzit o au vrut imediat sa o descarce pe telefon . Eu sunt convinsa ca veti avea succes ,baieti ! Hai ROMANIA !

Lasă un răspuns

