Oameni pasionati


In urma cu cativa ani, urmaream la postul Money Channel o emisiune care mi se parea diferita in peisajul mass-media de la acea data si care si azi mi s-ar parea la fel, intitulata „Glorie si bani” care ne arata multe lucruri interesante si invita oameni valorosi.

Mi-am adus aminte de ea odata cu stirea care anunta decesul actorului Ion Lucian, pe care voi recunoaste ca nu l-am urmarit in prea multe programe, dar mi-a placut cum a vorbit intr-o editie a acelei emisiuni la care m-am referit,  despre proiectul de care si-a legat numele: acela al fondarii teatrului Excelsior din Bucuresti, despre care am aflat ca va purta numele actorului, dupa moartea acestuia.

Am apreciat faptul ca se exprima cu atata inflacarare cu privire la aceasta institutie de spectacole, despre planurile sale de viitor, incat am zis ca, daca ar fi mai multi oameni atat de pasionati de ceea ce fac, care isi folosesc resursele de energie pentru a construi ceva durabil, in loc sa se iroseasca in dispute fara rost, lumea ar putea fi un loc mult mai bun. Poate ca ei exista, dar n-au nevoie de reclama din partea mass-media. Impresia mea e ca acesti oameni, care stiu ce vor de la viata, vor si reusi. Voi cunoasteti asemenea exemple?

2 gânduri despre „Oameni pasionati”

  1. Sunt oameni care ard cu alta intensitate, oameni care stiu ca au o misiune de indeplinit. Simt asta cu toata fiinta lor si nu pregeta sa treaca la fapte. In general sunt artisti…

Lasă un răspuns

