Connect-R- Vara nu dorm


Connect-R a lansat videoclipul piesei Vara nu dorm, unul din hit-urile verii 2012. Premiera a avut loc in incheierea Romanian Music Awards, care au avut loc pe 8 iunie, atunci cand fanii au putut vedea videoclipul pe ecrane. Iar pe You Tube are aproape 3 milioane de vizite in 2 saptamani de la postarea clipului!

1 gând despre „Connect-R- Vara nu dorm”

  1. Pe tema asta vroiam sa scriu si eu un articol, insa evenimentele triste din viata mea m-au cam impiedicat, numai de vara si distractie nu am chef. Dar poate starea mea de spirit se va schimba candva…
    Imi place melodia, e cu siguranta hitul verii.

Lasă un răspuns

