Afaceri in amorteala


Haideti sa va spun ce am observat in ultima perioada la mine in oras: multe spatii comerciale s-au inchis. Am senzatia ca nu mai functioneaza (aproape) nicio afacere, cu doar cateva exceptii.

Cel putin in centrul orasului, acolo unde stau eu, am remarcat ca multe spatii asteapta sa fie ori cumparate ori inchiriate, dar parca nimeni nu se incumeta. In acelasi timp, acesta poate fi si un semnal negativ cu privire la economia orasului si la locurile de munca.

Cele mai numeroase spatii sunt ocupate de banci, cazinouri si case de pariuri. Afaceri infloritoare, clar. Ca sa nu mai mentionam barurile, terasele, restaurantele. Daca merg, inseamna ca lumea are bani. Multe sunt si magazinele de imbracaminte, dar acestea nu rezista prea mult pe piata, din cauza preturilor practicate si, ca urmare, a lipsei de clienti.

Dintr-un link in altul, am ajuns la un articol postat de o persoana care anunta ca in orasul sau, o librarie a eliberat spatiul pentru a-i face loc unui magazin de haine second-hand. Ceea ce mi-a amintit ca si la Pitesti, una dintre cele mai cunoscute librarii din oras, Casa Cartii, si-a inchis portile, iar acum spatiul este gol. Daca si librariile trag obloanele, viitorul se anunta ingrijorator.

Si totusi, ce mai merge? La voi in oras cum e? Ce afacere mai merita sa fie deschisa in vremurile astea confuze?

1 gând despre „Afaceri in amorteala”

  1. La mine e plin de farmacii si banci. Foarte multe afaceri falimentare, deh, e criza. In tot cartierul am un magazin alimentar (nu ma refer la hipermarketuri), unul din acelea mai micute, aproape de casa, si in fiecare zi ma tem sa nu cumva sa se inchida. Nimic nu e sigur in ziua de azi…

Lasă un răspuns

