Vanzatorii de idealuri


Vreau sa va spun ca am ajuns la concluzia ca ii admir pe cei care lucreaza in comunicare sau relatii publice. Am citit, de-a lungul timpului, diverse comunicate, anunturi, brosuri care anuntau fie organizarea, fie succesul unui eveniment public (social), sau aparitia unui nou program de televiziune. Pentru ca in ziua de azi, orice institutie care se respecta detine un astfel de departament.

Ce ma impresioneaza pe mine, insa, este latura persuasiva a acestor anunturi. Astfel, ele ori trebuie sa ma convinga ca un oarecare eveniment a fost intr-atat de reusit incat sa regret ca n-am luat parte si eu sau ca daca voi urmari un anumit program tv, ma voi distra ca niciodata…

De asemenea, in cazul in care, dintr-un motiv bine intemeiat, se schimba conditiile de organizare a evenimentului, aflam de ce se justifica aceasta modificare si aflam de ce ea este una benefica. (vezi schimbarea locului unui concert/ mutarea unei emisiuni de la un post la altul).

Orice nou inceput este plin de sperante si ne este infatisat ca pe o imbunatatire a unei situatii preexistente. Oare nu facem asa si noi, ceilalti, cand hotaram sa schimbam ceva in vietile noastre?

Capacitatea de a scoate ceva stralucitor din ceva care poate fi si lipsit de valoare, de a sti sa vinzi  sau macar de a pretinde asta m-a fascinat. Daca aceste stratageme isi ating scopul, asta difera de la un om la altul. Dar raman un fenomen interesant pentru mine.

Anunțuri

2 gânduri despre „Vanzatorii de idealuri”

  1. E ca si un articol bun care te convinge sa-l comentezi sau sa cumperi produsul caruia i se face o prezentare. Sau, cum intentionez eu prin articolele mele, sa va conving sa mergeti sa vizitati Croatia. Sau macar sa va trezesc putin interesul pentru Coasta Dalmata. 😀 Fara sa ma plateasca nimeni pentru asta, evident. 😛

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s