Cele mai idilice orase din Europa


Sibiul este, în viziunea americanilor de la Forbes, al optulea cel mai idilic oraş de pe Bătrânul Continent. Şi mai interesant este că Sibiul a depăşit chiar şi superba capitală a Italiei,  Roma.
Despre Sibiu, cei de la Forbes scriu că străzile pietruite şi clădirile în culori pastelate îţi iau ochii. „Micul oraş din România, cu doar  160.000 de locuitori, se află în inima Transilvaniei, regiune cunoscută peentru  legenda contelui Dracula, pentru frumuseţea Carpaţilor şi pentru cultura  istorică bogată„, scrie Forbes.

Pe primul loc în topul Forbes este Gaiole in  Chianti, din Italia, municipiu pitoresc, liniştit, cu doar câteva mii de  locuitori, şi care anual găzduieşte Festivalul Vinului. Pe locul doi se află Saint-Remy-de-Provence, din Franţa, iar pe trei a fost plasată Copenhaga  (Danemarca).( VIA)

Voi ati vizitat Sibiul? Eu am fost acum cativa ani, am vizitat muzeul Brukenthal si am admirat centrul orasului. Se pare ca Sibiul este condus de oameni gospodari si stie bine sa se promoveze (spre cinstea lui). Topul complet il puteti gasi AICI.

1 gând despre „Cele mai idilice orase din Europa”

  1. Am poposit de doua ori in Sibiu, in drumul meu spre Paltinis. Dar asta se intampla cu foarte multi ani in urma, asa ca nu-mi mai aduc aminte prea bine orasul. Incredibila clasare a orasului romanesc, ma bucur mult ca e asa apreciat. 🙂

Lasă un răspuns

