Actualitatea e cel mai bun film


Actualitatea e cel mai bun film sau, cel putin, pentru mine, este. Si asta pentru ca are toate ingredientele care s-o faca atractiva: are si comedie (poate mai putina decat ne-am dori), si drama (oh, dar cat de multa, din pacate) si actiune (aici e in functie de ce intelegi prin asta). Poate fi un blockbuster sau un film de categorie C, depinde cum o privesti. Iti poate crea emotii puternice sau poate, foarte bine, sa te lase indiferent. In ce ma priveste, e cat se poate de interesanta si imi place sa raman conectat la ea, ceea ce cred ca s-a reflectat, de-a lungul ultimilor cinci ani, pe acest blog.

M-ati putea intreba daca nu simt nevoia, uneori, si de putina fictiune. Ba da, fireste ca da, mai si obosesti de la atata realitate, ai vrea sa mai uiti pentru putin timp de cate se intampla si se spun la televizor si in online. Dar nu ma las, nu-mi permit sa visez prea mult. Exista un motiv pentru care se spune ca viata bate filmul.

Apoi, cred ca orice informatie, primita prin intermediul uneia dintre numeroasele mijloace existente pe piata, mi-ar putea fi utila. N-ai de unde sa stiu in ce situatii ma pune viata si in care sa o folosesc. De aceea, incerc sa inteleg ce aflu cat de bine pot. E si o satisfactie personala ca atunci cand intalnesc un subiect nou, sa stiu catusi de putin despre el.

Cu toate acestea, stim cu totii ca actualitatea este manipulata in diferite feluri, pentru a se evidentia doar anumite teme si a le umbri pe altele. Desi sunt constient de acest aspect, asta nu ma indeparteaza de ea. Din aceasta cauza, ai doar iluzia informarii, vor spune unii.

Oricum ar fi, si voi puteti face la fel. Nu strica sa ramaneti in tema cu evenimentele orasului sau ale lumii in care traiti. Daca vi se pune o noua taxa, sau, daca plecati in alta tara si dati acolo de un razboi (sa zicem), nu mai bine aflati din timp si va refaceti socotelile? Altfel, voi ce pasiuni mai aveti?

2 gânduri despre „Actualitatea e cel mai bun film

  1. Foarte interesant. Si eu cred ca viata bate de foarte multe ori filmul. Imi place foarte mult sa aflu experiente de-ale semenilor mei, cred ca pot sa invat mult din ele. Nu prea ma uit la stiri pentru ca ma intristeaza. Imi plac evenimentele mondene, dar nu exagerat si cele referitoare la oameni mai de calitate, nu chiar oricine. Una din principalele pasiuni nu cred ca trebuie sa ti-o mai mentionez… Ador sportul. Din pacate nu am timpul necesar sa urmaresc tot ce mi-as dori.

  2. Intotdeauna viata bate filmul. Poate de aceea, filmele inspirate din cazuri reale sunt favoritele mele. Cu actualitatea incerc pe cat posibil sa fiu la zi. Mai ales cu cea meteorologica. 😀 E foarte importanta pentru noua mea pasiune, fotografiatul 😛

Lasă un răspuns

