Cand victoriile dor


Dupa cum probabil stiti, Oltchim a ratat dramatic calificarea in finala Ligii Campionilor la handbal feminin, desi a castigat in deplasare la Gyor (25-24) fiindca maghiarele castigasera la Bucuresti la 2 goluri diferenta (24-22). Nu vreau sa mai povestesc meciul, care, pana la un punct, cred ca a fost cel mai bun facut de echipa noastra in acest sezon. Pentru ca dupa ce am vazut cat de bine joaca, mi-am dorit sa poata sa pastreze acest ritm pana la sfarsitul partidei. Dar ultimele minute au spulberat toate sperantele fanilor.

Inca o data o echipa romaneasca a risipit un avans confortabil pe finalul unei partide importante (Oltchim a condus si la 6 goluri in timpul jocului), meteahna care, din pacate, ne caracterizeaza la toate sporturile de echipa si de care nu ne mai dezvatam odata. Nici macar atunci cand jumatate de echipa precum si conducerea tehnica este formata din „stranieri”.

Un motiv ca sa mai auzim inca o data seria interminabila de clisee despre labilitatea romanului care isi face cat poate de bine treaba, dar n-o face pana la capat si ajunge sa piarda tot ce agonisise. Cineva propunea, mai demult, o pregatire separata a finalurilor de joc la echipele romanesti, atunci cand acestea se afla in avans.

Dupa meci, zvonurile despre o destramare a echipei s-au inmultit (unele s-au adeverit, diferite jucatoare anuntand ca vor pleca), pentru ca situatia financiara a clubului este, dupa cum se stie, precara si doar castigarea marelui trofeu ar mai fi atenuat problemele. Altfel zis, Gyorul a intalnit o echipa careia ii „ghiortaiau” matele (daca mi-este permis jocul de cuvinte) si care lupta pentru a-si schimba soarta. Ceea ce nu stim daca a reusit intru totul.

Sper ca, intr-un fel sau altul, situatia de la Valcea sa se imbunatateasca peste vara, pentru ca eu voi continua sa sustin aceasta echipa, cum am facut-o si pana acum si nu-mi doresc decat sa mai am pe cine sustine. Hai Oltchim!

Un gând despre „Cand victoriile dor

Lasă un răspuns

