(Nu) stiu ce ai facut asta vara


Azi m-am gandit sa va intreb ce ati facut vara asta, pe unde ati fost, cu ce aveti sa va laudati. Vorba poetului: „Iarna-i ici, vara e departe”, meteorologii anunta zile ploioase si, pe deasupra, o iarna grea (sper, totusi, ca nu va fi asa). Am senzatia ca nu am pretuit suficient de mult vara, ca a trecut cam repede si acum deja ne pregatim de anotimpul rece.

La sfarsitul lunii octombrie vom trece la ora de iarna, orele de lumina naturala se vor imputina, astfel se instaleaza asa-numita „astenie” de toamna de care sufera una din zece persoane, conform unor studii. Astenia de toamna este, in general, provocata de dificultatea de adaptare a corpului la diferentele de temperatura dintre zi si noapte.  Sunt lucruri care au o influenta asupra mentalului nostru, poate mai mult decat ne-am dori sa se intample.

Exista si o parte buna a acestor zile, la mine in oras se deschide saptamana viitoare targul „Toamna pitesteana” in care ne vom bucura de toate roadele pamantului, iar piata agro-alimentara se va muta in centrul orasului.

La final, va las si o melodie, care sa ne aminteasca de spiritul estival:

1 gând despre „(Nu) stiu ce ai facut asta vara”

  1. Eu ma lupt din rasputeri cu astenia de toamna care m-a invins pentru moment. 😦 Explic simptomele in cel mai recent articol de pe blog. Nu stiu daca am mai trait vreodata asa ceva…e prea de tot. :((
    Vara nu a fost prea fericita pentru mine, din pacate nu am ajuns pe nicaieri. Desi tare multi mi-as fi dorit sa ma intorc in Croatia. 😦

Lasă un răspuns

