Plini de sperante


La multi ani tuturor! Va dati seama cat are de livrat anul asta la cate sperante ne-am pus cu totii in el? Ce v-ati dori sa realizati in acest an?
Altfel spus, care este cel mai important eveniment (moment ) pe care il asteptati in 2014?

Va las doua ganduri pe care le-am citit de curand pe tema noului an si care mi-au placut:

„Iar 2014 probabil o să fie un 2013 în care suntem puţin mai maturi, atât.” (VIA)

” Nu-mi plac clasificarile de genul <<A fost un an bun/a fost unul rau>> pentru ca eu consider ca fiecare an isi are rostul lui in devenirea noastra” (Revista Avantaje)

Poftim si articolul asta, care pune rezolutiile de An nou intr-o noua lumina.

2 gânduri despre „Plini de sperante”

  1. La multi ani in 2014, Danny. 🙂 Eu nu mi-am pus mari sperante in acest an, dimpotriva. Sunt cam sceptica in privinta indeplinirii unor eventuale dorinte…

  2. Cu intarziere, dar La Multi Ani, sa ne citim sanatosi si in 2014, toate cele bune. Fiecare an isi are intr-adevar rostul lui in manunchiul nostru, dar nu pot sa nu remarc ca pentru mine nu a fost un an rau. Nu usor, dar nici rau. Si sper anul acesta sa fie macar nu mai rau.

Lasă un răspuns

