Nu mai vreau negativisti!


M-am hotarat: nu-i mai vreau in jurul meu pe oamenii care nu mai gasesc bucurie in nimic, care sunt gata sa desfiinteze orice nu le convine si care mai si strica, pe deasupra, dispozitia tuturor. Pe acei etern nemultumiti, care gasesc in toate cate sunt in lume vreo conspiratie odioasa, vreun aranjament meschin sau vreun plan diabolic.

Daca e prea cald sau prea frig, precis vine razboiul climatic, daca a castigat echipa x sau y campionatul de fotbal sigur a facut-o cu meciuri aranjate, daca un necunoscut a castigat un festival de muzica, n-o putea face decat cu pile si, evident, daca partidul P a castigat alegerile, garantat s-au furat voturile acordate principalului contracandidat. Si lista poate continua cu multe alte exemple.

Nu exclud din start posibilitatea ca oricare dintre aceste situatii sa se intample si in realitate si sa am unele indoieli cu privire la corectitudinea unui concurs, la modul in care s-au derulat faptele, dar nu vreau nici ca banuielile sa-mi anuleze interesul sau simpla curiozitate pentru acel domeniu.

Poate ca unii imi vor spune ca sunt plin de iluzii, poate chiar ca sunt „spalat pe creier”, dar prefer sa raman fidel opiniilor mele. Altii vor pune aceasta atitudine pe seama entuziasmului tineresc, iar eu consider ca asa trebuie sa ma comport, sa ma bucur, sa las sa ma incante ceea ce simt eu ca trebuie, fara, insa, a-mi pierde discernamantul.

Sunt, deja, prea multi carcotasi, prea multi negativisti pentru a ma alatura si eu lor. Vreau sa intalnesc si oameni care sa construiasca, nu doar sa dezarmeze.

Lasă un răspuns

