Indila- S.O.S.


Interpreta franceza care a cucerit topurile cu piesa „Derniere danse” a dat din nou lovitura. Am descoperit in timpul unei vacante pe Litoralul romanesc, inca o piesa din partea ei, care te „vrajeste” de la prima ascultare. Cat despre videoclip, acesta completeaza foarte bine frumusetea si sensibilitatea  piesei. Sper ca, odata ce o vor descoperi posturile de radio si cele de televiziune sa devina, la randul ei, un hit:

2 gânduri despre „Indila- S.O.S.

  1. Hm, acum am vazut in blogroll titlul articolului tau si am ramas surprinsa. Tocmai m-am intors pe blog dupa o lunga absenta(in care nici macar nu am accesat netul) si am scris un articol nou. Aseara, iubitul meu mi-a povestit ca a ascultat o noua piesa care l-a impresionat profund, cea a Indilei. Azi dimineata inainte de a publica articolul am ascultat-o si eu, mi-a placut la nebunie si am pus-o in loc de poza. :)) Deci nu, nu ti-am furat ideea. Desi asa pare la prima vedere. 😛

Lasă un răspuns

