Muzica de weekend:Jay Sean


Va recomand azi o melodie care mi-a placut mult chiar daca n-a fost intr-atat de promovata pe cat merita.

Am vazut/auzit ca se difuzeaza des si are multi admiratori (pe merit) melodia lui Jay Sean-Ride it dar eu va propun o alta melodie a lui,Stolen,pe care am auzit-o la radio acum vreo 2 ani si care nu mi s-a parut prea promovata iar daca ar fi relansata acum s-ar bucura de succes si datorita unei posibile mentiuni:”De la autorul hitului Ride it”.

Deci:

2 gânduri despre „Muzica de weekend:Jay Sean”

  1. Imi place melodia ‘Ride it’…si ink nu m-am plictisit de ea….insa….intrand pe site-ul tau si ascultand si melodia ‘Stolen’…pot spune ca mi-a placut si oricand am sa o ascult…

Lasă un răspuns

