Ce concert ati vrea sa vedeti in Romania?


Maine seara va avea loc la Bucuresti concertul trupei Bon Jovi, unul dintre cele mai asteptate evenimente muzicale ale anului. Dupa reclama care i s-a facut, s-ar zice ca este cel mai important concert din acest an. Bon Jovi sunt una dintre trupele mele preferate si pot spune ca spectatorii concertului din aceasta seara pot fi norocosi pentru ca ii vor asculta live. Multe melodii de-ale lor mi-au ramas in minte si imi place sa le ascult ori de cate ori am ocazia: „It’s my life”, „Always”, „Bed of roses”, „Blaze of glory”,” Have a nice day” , „Livin’ on a prayer”etc.

Asadar, inca o trupa de renume vine sa cante in Romania, asa cum au procedat multe altele de vreo cativa ani incoace. Trupe sau solisti pe care multi dintre noi doar visau sa le vada in perioada cand se bucurau de mare succes si scriau istorie in muzica ne viziteaza: Rolling Stones, AC/DC, Scorpions (din categoria trupelor rock),Madonna, Shakira, Roxette (ca artisti pop) etc. Pe langa aceste concerte, Bucurestiul a devenit si gazda pentru festivaluri de muzica ce aduna, in fiecare an, nume cunoscute ale muzicii internationale. 

Si totusi, sunt multi artisti care n-au venit inca in Romania, care pare sa-si fi construit o reputatie de tara a concertelor. Voi pe cine ati vrea sa vedeti la noi, dintre artistii straini?

5 gânduri despre „Ce concert ati vrea sa vedeti in Romania?

  1. Pingback: Maxima zilei (XXII) – Arta | Wish of Love. Summer Love

  2. Suntem praf la organizarea concertelor, de asta ne si ocolesc marii artisti. Nu numai asta, dar suntem si o tara f f f saraca si nu ne permitem sa aducem nume grele prea des. Eu mi-as dori sa il vad pe Eminem intr-un concert pe noul stadion, ca tot vorbeam.. 😀

Lasă un comentariu